האיגוד הישראלי לאיכות לשכת המהנדסים, האדריכלים והאקדמאים במקצועות הטכנולוגיים בישראל התאחדות התעשיינים - צפון
 
אורט ישראל
 
הרשות לפיתוח הגלילי
 
המשרד לפיתוח הנגב והגליל
 
איכות ומצויינות בגליל
 
האיגוד הישראלי לסטיסטיקה

סדנאות

Jacqueline_Asscher

דר' ג'קלין אשר

דר' ג'קלין אשר היא מרצה ויועצת בכירה בתחום של סטטיסטיקה תעשייתית, עם התמחות בתכנון ניסויים (statistical design of experiments), בקרת תהליכים סטטיסטית (statistical process control), דגימה וניתוח נתונים.
דר' אשר מייעצת במגוון רחב של תעשיות, כולל סמיקונדוקטור, מזון, מכשור רפואי, אלקטרוניקה, ציוד לחקלאות ומתכת.
דר' אשר מרצה כ-20 שנה בטכניון, במוסמכים, הסמכה ולימודי חוץ, ומעבירה בתעשיה קורסים מותאמים לארגון. השנה היא הצטרפה לסגל של המכללה האקדמית כנרת, בה היא מלמדת במחלקה להנדסת איכות ואמינות. היא מפתחת וחוקרת שיטות של למידה פעילה.

סדנה בנושא התקדמות שגיאה (propagation of error)

בסדנא נלמד באמצעות תרגיל למידה פעילה, המבוסס על מקרה אמיתי של הערכת התקדמות שגיאה בכיפוף פלדה - כיצד משפיעה ההשתנות בעובי הפלדה, על ההשתנות במידות החלק אחרי הכיפוף?
במהלך התרגיל נעבוד בקבוצות קטנות, נקבל סקירה קצרה על הנושא ועל התהליך וכן נתונים מניתוח ראשוני ונחליט אלו נתונים נוספים כדאי לאסוף.
כמו בתכנית בישול בה התבשיל בזמן ההכנה פתאום יוצא מוכן מהתנור, הנתונים הנוספים יופיעו וכך נוכל לפענח את התוצאות.
הסדנא תעניין אתכם במידה ואתם מעוניינים ללמוד על התקדמות שגיאה, על איסוף וניתוח של נתונים ממקורות שונים, או על השימוש בלמידה פעילה.

Dr. Jacqueline Asscher
Telephone: 04-8674157, 050-6874073
email: jasscher@inter.net.il

 

 
 
Jacqueline_Asscher

גב' רותי הוברמן .M.Sc

מזה 15 שנים משמשת כיועצת ומלווה של תהליכי שינוי ושיפור בארגונים ציבוריים ופרטיים, גדולים וקטנים. בתהליך הליווי יש שילוב של ייעוץ ואימון (Coaching), הדרכות של קורסים, סדנאות וליווי אישי

מומחית בייעוץ לאיכות - מלווה ארגונים לתהליכי הסמכה, התעדה, והטמעה של תרבות איכות. מדריכה קורסים בתחום ניהול ומנהיגות לאיכות, פנים ארגוניים ומטעם גופים גדולים. מדריכה מוסמכת ל EFQM. מאמנת עסקית, מנחה של סדנאות הקשבה ותקשורת, מאפשרת בשיטת העבודה של ביירון קייטי.

שם הסדנה: אנשים - תרבות - תוצאות

"יש דברים שאפשר לשנות ויש כאלה שלא". אמירה נחרצת שנשמעת בארגונים שונים.

כיועצת אני שומעת הרבה – "זה בלתי אפשרי", על דברים שראיתי רק אתמול מתקיימים כשגרה של יום יום, בארגון אחר, שהתנאים האובייקטיבים בו לא שונים באופן דרמטי.

כמאמנת אני יודעת ורואה שכאשר אנשים וארגונים שמים לעצמם מטרה, גם אם קשה להשגה, ופועלים נכון בהתמדה ובשיטתיות להשיג אותה, הם עשויים להפתיע אפילו את עצמם.

  • מה אתם רוצים להשיג ועוד לא השגתם?
  • האם התרבות הארגונית שלכם מאפשרת לכם להשיג כל יעד שתציבו?
  • האם אפשר ליצור תרבות ארגונית רצויה (בלי להחליף את האנשים...)?

זה מתחיל באנשים והקשר בינהם (הקשבה, תקשורת, אינטליגנציה רגשית, אווירה ארגונית), ממשיך במתודולוגיות מובנות (ניהול איכות, EFQM) ואף פעם לא נגמר גם כשהתוצאות טובות...

בסדנא נתוודע למספר כלים מעולמות שונים, שיכולים לאפשר מטרות אלה. נתנסה מעט, ונראה איך שימוש שיטתי בשילוב נכון של אלמנטים שונים, יכול לאפשר בניית תשתית יציבה, ארוכת טווח, להשגת תוצאות בסביבה משתנה.

 
 

 
Pavel_Grabov
Ron_Kanna
LuzonElie

פאנל "שש סיגמה" - קשיים, הישגים וחידושים

בהנחיית ד"ר פבל גרבוב, פרופ' רון קנת, מר אלי לוזון וד"ר אמיל בשקנסקי.